dinsdag 15 augustus 2017

Indiaantje

Hoi allemaal

Vandaag weer een kaart van mij voor jullie.

Ik had laatst 4 leuke afbeeldingen uitgeprint waaronder dit indiaantje.
Ik vond haar zo schattig maar verder had ik er nog niks bij in gedachten.
Dus ze heeft nog een tijdje rond gezworven op mijn bureau.
Regelmatig ben ik opzoek geweest naar bijpassend papier in mijn kast. Je zou toch denken met een hele voorraad papier dat er wat bij zou zitten hihihi. Maar nee hoor ik kon niks vinden waar bij ik zo iets had van JA dit is het.
Tot dat ik aan het opruimen ging en de vouw blaadjes van mijn dochters tegen kwam. Daar zat een mooi patroontje bij en toen was de goede combinatie zo gemaakt.
De meiden zijn helemaal weg van deze kaart. En ik ben ook tevreden.


Wat vinden jullie? Leuke kleuren combinatie of had ik toch meer voor de aarden tinten moeten gaan?

Ik ga me weer lekker bij mijn meiden voegen. En ik wens jullie een fijne dag.
Liefs Lonneke

1 opmerking:

  1. Toffe papiertjes voor je indianenkaartje, de veren erbij maken het helemaal toppie!
    fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke