dinsdag 4 juli 2017

Zomerse snail

Hoi Allemaal

Na dat ik gisteren druk geweest was met poetsen, de tuin en de ramen zemen.
Nee normaal doe ik niet zoveel achter elkaar op een dag maar ik was een beetje sip en dan moet je wat om afleiding te zoeken hihihi. ( ben dan vandaag ook erg moe) ben ik aan het knutselen geslagen.


 Sanne kwam thuis met een vriendinnetje en ze gingen samen buiten knutselen. Toen ik klaar was ben ik bij ze gaan zitten . Ik vond dat ik dat wel verdient had :-)
Ik ben aan de slag gegaan met een zomerse snail . Ik heb me aan gemeld voor de zomer ronde en had zondag het adres van mijn maatje gekregen. Nadat ik in haar foto album heb gekeken waar ze van houd ben ik aan de slag gegaan.
Het was heerlijk om er mee bezig te zijn en ik werd helemaal vrolijk van het resultaat.






Ik merk dat ik de leuke post in mijn brievenbus mis. Na gisteren heb ik weer wat ideeën gekregen dus ga er weer wat meer mee doen. Door de drukte hier te weinig energie voor gehad.
Want het is zo dat als je zelf niks verstuurd je ook geen post kan verwachten.

Nu ga ik hier weer even verder.  Ik moet even gaan nadenken wat voor een kaart ik ga maken voor de dochter van mijn vriendin die geslaagd is.
En ik ben een leuke candy aan het voorbereiden ( vind ik zelf tenminste).  Eind van de week begin volgende week komt hij online.

Fijne dag /avond vandaag
Liefs Lonneke

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk geworden! Happy mail is altijd leuk. Xx diana


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Lonneke....wat leuk zo bij elkaar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een leuke mail gemaakt voor je "maatje" Lonneke. Het is een heuse cadeau-portefeuille geworden met vakjes, flapjes én inhoud. Daar wordt de ontvanger zeker blij van. Ik hoop dat jij ook zo'n leuke mail terug mag ontvangen, dik verdient ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke