zaterdag 15 juli 2017

Kaart voor een vriendenclub

Hoi Allemaal

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb op verzoek van een vriendenclub.
Iemand van de vrienden club ging trouwen en hier hadden ze een kaart voor nodig.
De vraag was of ik de naam van de club er op kon verwerken.
Dit heb ik gedaan. Ik heb de tekst op de computer gemaakt en het embleem opgezocht en toen uitgeprint. Moet eerlijk zeggen dat ik gestempelde tekst mooier over vind komen maar dat ging nu even niet.
Verder heb ik de kleren van de bruidegom er ook op aangepast en heb ik de kleuren  door gevoerd in de basis en achtergrond.
Maar het moest natuurlijk wel een trouw kaart blijven dus ik heb er ook nog wat liefde in verwerkt .



Hebben jullie al ontdekt hoe de vrienden groep zich noemt?
Ik heb ondertussen al een foto naar ze geappt en hij valt in de smaak.

Nu ga ik de volgende kaart bedenken. We hebben veel verjaardagen de aankomende anderhalve maand dus ik moet flink aan de slag.
De meiden zijn dit weekend op dans kamp. En William is morgen ochtend sporten dus ben ik alleen en ga ik even aan de slag op mijn hobbykamer.

Ik wens jullie een fijn weekend.
Liefs Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:

2 opmerkingen:

  1. Een mooie en leuke kaart die ook met liefde gemaakt is Lonneke. Je hebt je helemaal verdiept in de bestemming en er van alles op aangepast. "De Daltons" mogen blij zijn met jou :) Veel knutselplezier morgen.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je het kaartje leuk en toepasselijk gemaakt Lonneke....het is zeker goed geslaagd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke