zondag 11 juni 2017

Ouwe taart

Hoi Allemaal.

Vandaag laat ik jullie mijn haak project zien waar ik het in mijn vorige blog over had.

Het is een patroon uit het boek Dendennis viert feest. En het heet ouwe taart.
Ik vond het een erg leuk vrouwtje . Maar het leek me wel een moeilijker patroon dan dat ik normaal haak. Maar dat viel uiteindelijk heel erg mee.
Toen ik er eenmaal mee begonnen was kon ik het haast niet weg leggen. Ik was zo benieuwd naar het eind resultaat. En dit is het resultaat.



Ze is echt super leuk. 
Onder het haken heb ik nog meer  ideeën gekregen voor variaties en daar ben ik nu mee bezig.

We hebben hier meiden weekend. William is vrijdag vertrokken voor een fiets weekend  samen met zijn vader. Dus we zijn met drietjes thuis. We zijn lekker aan het freubelen en de meiden spelen veel met hun vriendinnen. We kijken per dag waar we zin in hebben .
Dadelijk gaan we een naar een markt een dorp verder op. Daar staan een aantal dames van het handwerkclubje met een kraam. Dus gaan we even kijken naar hun mooie creaties en even gezellig kletsen.

Ik wens jullie een fijne dan met mooi weer.

Tot gauw. 
Liefs Lonneke

2 opmerkingen:

  1. Wat is die leuk! Mooi gehaakt. Geniet van je meidenweekend.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk dametje!
    Heel leuk, en knap dat je zo iets kunt maken.
    Fijne Zondagavond, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke