dinsdag 7 maart 2017

Hello Spring

Hoi Allemaal

Vandaag een lief lente kaartje waar ik het weekend al aan begonnen ben.

Het thema Lente zie je bij steeds meer challenges voorbij komen. Dus hier ben ik mee aan de slag gegaan.
Ik ben dol op de lente. De mooie bloembolletjes die weer boven komen. We hebben de eerste sneeuwklokjes, krokussen en narcissen al gespot.
Maar ik word vooral heel erg blij als ik mijn eerste vlinder zie. Dat is toch altijd een bijzonder moment. Dan is het voor mij echt lente.
En zo te zien word het snoesje op mijn kaart ook erg blij de lente en vlinders.



Ik heb als basis een Dutch doobadoo shape art mal gebruikt en  de sketch van Cheerful sketches .
De papier combinatie was even puzzelen maar het is wel een leuke frissen combinatie geworden.
Ondertussen puilt mijn papieren restjes en stansjes  bak steeds meer uit hihihi

Ik ga hier weer verder aan de slag. Ik heb nog een aantal ideeën in mijn hoofd voor kaarten, nog een aantal regel dingen te doen. En Ik heb nog een aantal projecten liggen die ik af wil maken voor dat ik volgende week mijn eind gesprek heb van mijn behandeling. Genoeg te doen dus :-)

Ik wens jullie een fijne dag vandaag. Er word morgen slecht weer voorspeld dus heerlijk knutsel weer.
Tot later deze week

Liefs Lonneke


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/2017/03/challenge-maart-2017.html
http://dutchcardlovers.blogspot.nl/2017/02/challenge-270.html
http://crafting-with-friends.blogspot.nl/2017/03/challenge-38.html
http://thesketchychallenges.blogspot.nl/2017/02/the-sketchy-challenges-114-team-b-theme_97.html#.WLxxgJDhDrc

8 opmerkingen:

  1. Super gedaan en een leuke vrolijke afbeelding. Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supervrolijk kaartje heb je gemaakt, Lonneke!
    Dank je wel voor het meedoen met Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief lentekaartje heb je gemaakt Lonneke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en vrolijk kaartje Lonneke...prachtige kleurtjes...leuk hoe je die sketch hebt verwerkt
    bedankt voor je deeelname bij Cheerful sketches

    groetjes Rosina
    DT Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke lente kaart!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie, leuke kaart.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke