woensdag 8 februari 2017

Cadeau envelop

Hoi Allemaal.

De afgelopen anderhalve week is het hier stil geweest van wegen mijn volle dagen bij de angstpolie.
De intensieve dagen van 9 tot 5 zitten er op dus nu komt er weer tijd en energie om te knutselen.
Ik heb er weer zin in :-)
Ik had wel knutsel materialen en een haakwerk in mijn tas gestopt voor in de pauzes maar daar heb ik niks mee gedaan. Ik was of te moe of we kozen ervoor om de oefenblokken aan elkaar te plakken zodat we de tijd optimaal konden besteden en aten dan tussen door onze boterham op de hand.

Vandaag was mijn eerste vrije dag en die mocht ik tot 14:00 even helemaal voor mezelf besteden hihihi
Ik ben meteen begonnen met het maken van een cadeau envelop voor de verjaardag waar we vanmiddag naar toe geweest zijn. Het jongentje was aan het sparen voor een speciale soort lego dus daar heb ik de envelop op aan gepast.



Ik had maandag besloten om mezelf even te verwennen van wegen de afgelopen 2 weken ( hihihi goede rede toch? ) en heb de nieuwe moestuin stempel, groente en moestuin gereedschap mallen van Marianne design besteld. Dat past helemaal bij mij. 

Ik hoorde via de snail mail groep waar ik bij zit dat Postnl weer de leuke valetijns actie heeft. Dan kan je op bepaalde dagen je valentijnkaartje versturen door met lippenstift een kus te plaatsen waar je normaal je postzegel plaatst. 
Dit is een leuke actie en mogelijkheid om de mensen om je heen een keer extra te verassen. Ik ga hiervoor de aankomende dagen aan de slag . En jullie? doen jullie ook mee?

Ik heb voor de aankomende dagen in ieder geval genoeg leuke ideeën in mijn hoofd dus tot gauw.

Liefs Lonneke

3 opmerkingen:

  1. Hee Lonneke! Goed dat je nu even de tijd voor jezelf hebt genomen vandaag. en jezelf verwennen na zo'n intensieve twee weken heb je helemaal verdiend!
    Ben benieuwd naar je creaties die je er mee gaat maken.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is niet verkeerd Lonneke om even wat tijd voor jezelf in te plannen, na al die behandelingen...en je hebt een super vrolijk envelop gefreubeld...zal de jarige vast wel blij mee geweest zijn...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie cadeau envelop! Heel erg leuk die kleine lego stukjes!

    Ik ben benieuwd wat je met je nieuwe Marianne Design mallen gaat maken.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke