vrijdag 11 november 2016

Gefeliciteerd!

Hoi Allemaal

Zoals jullie gisteren hebben kunnen lezen had ik een hobby dag in gepland.
Ik ben druk bezig geweest met de verjaardagskaart voor mijn schoonmoeder en hij is leuk geworden.
Over iets meer dan 2 weken laat ik hem hier zien.
Verder ben ik ook nog aan de slag gegaan met een verjaardagskaart voor mijn tante.
Deze heb ik gedaan na aanleiding van de challenge van het kaartjes inspiratie challenge blog.
Daar stond een bingo op

Ik heb gekozen voor het rijtje bloemen , paars en tekst.
Hier onder mijn uitwerking van dit rijtje. Ik heb dezelfde techniek gebruikt als bij mijn 50 jaar getrouwd kaart. Ik vind het leuk om hier mee te werken.





















Ik wens jullie een fijn weekend.
Liefs Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2016/11/kic-challenge-96-bingo.html














1 opmerking:

  1. Heerlijk he zo'n creadag voor jezelf!! Vind ik ieder geval wel. Het resultaat mag er dan ook weer wezen. Super leuk kaartje!!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke