donderdag 13 oktober 2016

Op weg naar een feestje


Hoi Allemaal

De afgelopen dagen tussendoor weer heerlijk zitten freubelen.
Deze keer heb ik mijn Olifanten stempel van Wild Rose Studio als basis gebruikt en ben ik van daaruit verder gaan werken. Ik heb lekker ontspannen zitten kleuren met mijn memento stiften en ben daarna het papier bij elkaar gaan zoeken.
Ik werk vaak met wat fellere kleuren en drukkere motieven maar deze keer had ik zin in zachte tinten en subtiele motieven. De paarse achtergrond heeft een licht streepje en de bloemetjes een hartjes print.
Ik heb de sketch van de Cheerful sketches challenge gebruikt hier had ik al eerder een mannen kaart mee gemaakt maar vond hem zo leuk dat ik er nog een gemaakt heb .

Het is weer een rustige maar lieve kaart geworden.
Nu nog even kijken wie mijn olifant mag gaan verassen met zijn cadeautjes en kaart.



Ik wens jullie een fijne dag en alvast een fijn weekend
Liefs Lonneke


Deze kaart doet mee aan de volgende Challenges:
http://www.cardsandscrap.nl/2016/10/challenge-oktober-pasteltinten.html#more
                            en
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/2016/10/oktober-challenge.html

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Dankjewel dat je nogmaals meedoet aan de challenge bij cheerful sketches! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart met het schattige olifantje.
    Fijn weekend en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lonneke je kaartje met gereedschap staat als naamloos op de bloglijst maar ik kom het niet tegen op je blog!
    Dan weet je dat, groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje! Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches. Succes!!
    Groetjes Ine
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk!! Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

    Groetjes,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaaah wat een schatje!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart in pasteltinten!
    Leuk dat je mee doet met de maandchallenge van Cards & Scrap. Groetjs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooie kaartje.
    Leuk dat je onze sketch van Cheerful Sketches hiervoor hebt gebruikt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge voor deze maand.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje en je hebt het olifantje mooi ingekleurd, Lonneke!
    Bedankt dat je meedoet met Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke